2015. április 21., kedd

Budapest 100 – 2015.

Ünnep!

József Távbeszélő központ


Az idei Százéves Házak Ünnepét csak messziről szemléltem. Hiába terveztem, hogy idén csak mászkálni fogok – leginkább sétákra – sajnos keresztülhúzódtak a számítások. Ezért várom a ti képes élményeiteket vagy egy-egy beszámolót, hogy általatok kicsit én is bekukkanthassak ide-oda! :)
Annak viszont nagyon örültem, hogy sikerült eljutnom egyetlen helyszínre, a József Telefonközpontba. Jöjjön hát egy kis képes beszámoló a József hangulatáról azoknak is, akik már nem jutottak be a regisztrált csoportba. 

 






















Forrás:
Helyszínbejárás József Telefonközpont 2015. 

2 megjegyzés:

  1. Kedves Vero, az elején én is nagyjából ugyanazokat a fotókat készítettem, mint Te a blogod elején, de egy idő után abbahagytam a kattintgatást, mert nagyon lehangoló volt az épület állapota. Hihetetlen, hogy hagyták ennyire tönkremenni és az új tulajdonos sem csinál semmit már nagyon régen. Vajon tényleg egy szálloda a jövő?

    VálaszTörlés
  2. Idén nálam is kimaradt sajnos. A munka mellett esélyem sem volt rá. Benned (is) bíztam, de ezek szerint Te is hasonló cipőben jártál. A fenti fotókért köszönet!
    Kellemes hétvégét!

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.